وبلاگ آپ آی آر

» بهترین برند های پرده اتاق خواب در سال 1399

بهترین برند های پرده اتاق خواب در سال ۱۳۹۹

پرده و پرده در آخر با توجه به رنگ دیوارها ، کف ، سقف ، مبلمان ، پارچه و منسوجات موجود در حال حاضر یا حتی تیرها انتخاب می شوند. پرده اتاق خواب  کمی "یخ زدن روی کیک" هستند ، این لمس تمام شده دکور است!

 

آنها گرمی را تأمین می کنند و تأثیر واقعی بر جو عمومی اتاق دارند. از این رو اهمیت انتخاب رنگ آنها با دقت!

 

قبل از خرید پرده های خود ، باید از خودتان سوال جو مورد نظر را بپرسید.

 

برای بزرگنمایی بصری یک اتاق و روشنایی آن ، رنگ های روشن مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب  (سفید ، خامه ، بژ ، خاکستری موش و …) را توصیه می کنم. و رنگهای تیره (مشکی ، دریایی ، سبز تیره و …) برای دادن فضای اتاق به یک اتاق خاص ، جلوه ای دنج و دنج (به عنوان مثال مناسب برای اتاق خواب).

 

برای ایجاد هماهنگی در اتاق ، مهم است که رنگ های آن را مطابق با مبلمان آن انتخاب کنید.

 

در اینجا نکات برتر من ذکر شده است:

 

در اتاقی با سقف کم که احساس خرد شدن را به شما می دهد ، جالب است  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب که به لطف الگوهای پرده ها ، تصور بصری را تغییر دهید یا از پرده هایی با نوارهای عمودی انتخاب کنید (ترجیحا نازک برای اتاقهای باریک). این یک توهم نوری ایجاد می کند.

 

از طرف دیگر ، اگر اتاق شما دارای سقف بلند باشد ، پرده ای با نوارهای افقی مناسب تر خواهد بود.

 

اگر دکوراسیون تک رنگ یا مینیمالیستی دارید ، دریغ نکنید از رنگ های واضح تر پرده های خود رها شوید.

 

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که دارای دیوارهای سفید هستید ، تا  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب زمانی که پرده شما با مبلمان برخورد نکند ، هر چیزی پیش می رود. این رنگ مناسب برای برجسته کردن پرده های شماست!

 

همیشه سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که با دیوارهای اتاق مطابقت داشته باشد.

 

برای یک اتاق نشیمن گرم ، اختصاص به استراحت خانوادگی ، از رنگ های  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب گرم (قهوه ای ، نارنجی ، طلایی) که فضای صمیمی ایجاد می کنند ، طرفداری کنید.

 

در تابستان پرده هایی با رنگ عاقل و روشن توصیه می کنم که تابش اشعه را دفع می کنند.

 

در فصل زمستان ، من بیشتر به پرده های دوتایی ، بسیار گرم و در پشم ضخیم تمایل می دهم تا جنبه ای از پیله ایجاد کند و از سرما خوردگی در اتاق  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب جلوگیری شود.

 

 

 

به نظر من رنگ ها بازتاب شخصیت ما هستند ، به همین دلیل مهم است که سعی کنیم تا حد ممکن سعی کنیم نبوغ یا خلاقیت را نشان دهیم 🙂 ما باید سعی کنیم تا حد ممکن از سیاه و سفید خارج شویم (راه آسان ) و به جرات ترکیب رنگ ها را به دکوراسیون خود می بخشیم و چرا سعی نمی کنید رنگ پرده های خود را با مبلمان مبلمان خود ناسازگار کنید ؟!

 

شما می توانید به لطف پرده ها دکوراسیون را رها کنید ، این فرصتی برای  مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب بازی با لمس رنگ است. ما همچنین می توانیم الگوهای سرگرم کننده را تحمل کنیم!

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.