وبلاگ آپ آی آر

» بررسی تولید فلوکولانت در ایران

شاید اگر ده سال پیش کسی از تولید فلوکولانت صحبت می‌کرد، سایرین او را بیش از اندازه خوش بین می‌پنداشتند اما امروزه به لطف تلاش دانشمندان ایرانی، تولید فلوکولانت در ایران ممکن شده است. ماده‌ای که دانشمندان ایرانی موفق به بومی سازی آن شده‌اند، پلیمر آکریل آمید نام دارد و از آن جایی که پلیمر آکریل آمید، ماده اصلی تشکیل دهنده لخته کننده‌ها است، تولید فلوکولانت در ایران نیز به لطف تولید پلیمر آکریل آمید ممکن شده است. تولید فلوکولانت در ایران به روش محلول و امولوسیون قابل انجام است، با این حال روشی که برای تولید فلوکولانت در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد، روش محلول است. فعالیت محققان ایرانی به تولید فلوکولانت خلاصه نشد، آن‌ها موفق شدند با افزایش اندازه، بار جاذب و دانسیته ذرات، بازده جداسازی ذرات کلوئیدی را توسط فلوکولانت‌ها افزایش دهند. تا پیش از شروع تولید فلوکولانت در ایران، فلوکولانت‌های موجود در بازار عمدتا ساخت آلمان، چین و ترکیه بودند. ایرادی که استفاده از این فلوکولانت‌ها می‌تواند در پی داشته باشد، این است که در صورت بروز مشکل برای کارخانه‌هایی که از این محصولات خارجی استفاده می‌کنند، کسی پاسخگوی مشکل به وجود آمده برای آن‌ها نیست. با استفاده از انواع فلوکولانت تولید شده در، علاوه بر این که می‌توانید از محصولاتی با کیفیت استفاده کنید و از خدمات پس از فروش محصولات نیز بهره‌مند شوید.

http://sc01.alicdn.com/kf/HTB1GaPjCbuWBuNjSszgq6z8jVXaJ/chemical-flocculant-apam-anionic-polyacrylamide.jpg

تولید فلوکولانت در ایران چه مزایایی می‌تواند در پی داشته باشد

همانطور که می‌دانید فلوکولانت در صنایع مختلفی از جمله صنایع مرتبط با معدن، صنایع مرتبط با حفاری نفت و گاز، صنایع استخراجی، صنایع مرتبط با بازیافت جامدات، صنایع مرتبط با چرم، صنایع مرتبط با مواد شیمیایی، صنایع مرتبط با فاضلاب شهر، صنایع مرتبط با دارویی، صنایع مرتبط با تولید مواد غذایی و نوشیدنی، صنایع مرتبط با نساجی و سایر صنایعی که در آن‌ها از حوضچه و دستگاه پرس استفاده می‌شود. در مورد فروش بلبرینگ بیشتر بخوانید.

تولید فلوکولانت در ایران شاید کاربردی‌ترین زمینه‌ای بوده که دانشمندان ایرانی توانسته‌اند در آن به خود کفایی برسند چراکه امروزه کمبود اب از جمله مشکلاتی بوده که طی سال‌های اخیر ضربات مهلکی به صنعت و کشاورزی ایران زده است. شما می‌توانید با استفاده از فلوکولانت علاوه بر شفاف کردن آب، کیفیت آب را از نظر شیمیایی نیز بهبود ببخشید، باکتری‌های آن را از بین ببرید و آبی که بی‌کیفیت به نظر می‌رسیده، استفاده کنید. آب‌های تصفیه شده به کمک فلوکولانت در کشاورزی نیز کاربرد دارند، منتهی باید پیش از انتخاب فلوکولانت برای تصفیه آب کشاورزی از کارشناسان امر کمک بگیرید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.