وبلاگ آپ آی آر

» تشک خوشخواب

تا به حال چند مرتبه روز خود را با کرختی آغاز کردید؟ یا بدن درد خود را به بد خوابیدن شب پیش ربط دادید؟ یا شاید مدت‌ هاست که از کمر درد و گردن درد رنج می ‌برید و نمی ‌دانید علت آن چیست؟ تمامی اینها ممکن است تنها یک دلیل داشته باشد آن هم خوابیدن روی تشک نامناسب.

 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کالای خواب رویان، مزیت تشک ‌های طبی مرغوب به دیگر تشک ‌ها، حذف درد بدن و هدیه خوابی پر از آرامش است. حتی اگر به علت ‌های دیگری چون آرتروز و دیگر امراض از درد ستون فقرات رنج می ‌برید این تشک ‌ها تسکین دهنده درد شما خواهند بود به طوری که پزشکان ارتوپد نیز استفاده از تشک طبی را به بیماران خود توصیه می‌کنند.

 

کالای خواب رویان

در تولید تشک‌ های طبی از مواد اولیه و متریالی استفاده می ‌شود که در زمان خواب از بدن و ستون فقرات به خوبی محافظت می ‌کنند. این تشک ‌ها میزان نرمی و سفتی ایده ‌الی دارند و فرد هر عادت خوابی که داشته باشد به شکل بدن در آمده و آسایش بیشتر را در زمان خواب برای او فراهم می ‌کند.

این تشک ها به دلیل ارتوپدیک بودن فرم بدن را می گیرید، پیشگیری از درد های کمر و ستون فقرات، مفید برای دیسک کمر و سیاتیک، کاهش گرفتگی عضلات کمر کتف و شانه از جمله مواردی است که در این تشک وجود دارد.

تشک های فنرمنفصل پاکتی: تشک طبی پاکتی خوشخواب، تشک سوپرکلاس سافت خوشخواب، تشک سوپرکلاس هارد خوشخواب، تشک سوپراستار خوشخواب، تشک ام بی ام خوشخواب، تشک های کلاس مموری خوشخواب

 

خرید تشک خوشخواب

یکی از گزینه ‌های خرید تشک، تشک طبی است. اگر دقت کرده باشید اکثر تولید کنندگان تشک، با عنوان تشک طبی توجه خریداران را به برند خود جلب می‌ کنند اما بهتر است پیش از خرید تشک طبی مناسب، اطلاعاتی از آنها بدست آورید و بدانید این تشک‌ ها چه ویژگی‌ هایی برجسته‌ ای نسبت به مدل‌ های غیر طبی دارند و آیا تنها یک مدل تشک طبی در بازار موجود است یا این محصول نیز انواع مختلفی دارد.

در اینجا می‌ خواهیم برای شمایی که به خوابی خوش اهمیت می‌ دهید، اطلاعاتی کامل از تشک‌ های طبی را بازگو کنیم تا اگر تصمیم به تعویض تشک قدیمی خود را دارید با آگاهی بیشتری اقدام به خرید نمایید.

تشک آلینا طبی خوشخواب تنها مدلی که برند خوشخواب در آن از فنر استفاده نکرده است تشک آلینا طبی که مناسب برای افرادی ست که به تشک خیلی سفت عادت دارند.

از قدیمی ترین محصولات کالای خواب برند خوشخواب است که در سال ۱۳۳۸ کارخانه ای با همت و پشتکار مدیریت این مجموعه در محل فعلی دفتر شرکت واقع در خیابان جمهوری تهران تاسیس شده است. در همان ابتدا هدف از شکل گیری این مجموعه، تحقق یافتن کیفی بهترین تشک موجود در کشور بود که این مهم به فضل و کرم خداوند متعالی و سعی و تلاش نیروهای کارآمد، تحقق یافت.

این مجموعه عظیم، دارای واحدهای کیفی: سالن های پنبه زنی، اسکلت زنی، نوار بافی، رویه دوزی، نجاری، فنر زنی، طناب بافی، لحاف دوزی، تولید سرویس های ملحفه، پد، آزمایشگاه و … مجهز به سیستم های مکانیزه و مدرن می باشد.

هم اکنون با توجه به رشد و گسترش خدمات الکترونیکی و فروش اینترنتی شرکت خوشخواب اقدام به تهیه و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نموده است تا مشتریان علاقمند به تهیه تشک بصورت آنلاین قابلیت سفارش و پرداخت بهای محصولات خریداری شده را داشته باشند.

 

اطلاعیه مهم شرکت خوشخواب برای خرید تشک چیه؟

تشک های موجود در سایت های دیجی کالا، زنبیل، وینسلو، مرجان خواب، bade sale، خواب شاپ، ویترین شو، رامش خواب، خوگر، سینا خواب، حراج تشک، بامیلو، قیمت تشک، کالا خواب، خوابکو و تشک اورج با برند خوشخواب شامل هیچ گونه گارانتی و خدمات پس از فروش نمی باشد.

تشک خوشخواب

 

 

تشخیص تشک اصل از تقلبی

بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران (رویان خواب) نمایندگی خوشخواب در شرق تهران ( نمایندگی تشک خوشخواب دلاوران، نمایندگی تشک خوشخواب رسالت ) به مدیریت جناب آقای حسن جعفری، که از سال ۱۳۹۰ همکاری خود را با برند تشک خوشخواب آغاز کرده است.

اگر قصد خرید تشک خوشخواب را دارید، حتماً از نمایندگی های رسمی که در سایت خوشخواب نام فروشگاه و نماینده عامل فروش خوشخواب، تشک را تهیه کنید.

 

در بازار دلاوران تنها نمایندگی رسمی خوشخواب فروشگاه کالای خواب رویان می باشد که در انواع سایز های تشک خوشخواب یک نفره، تشک خوشخواب دو نفره، تشک خوشخواب طبی و تشک خوشخواب نوجوان را به فروش می رساند.

 

عرضه و پخش انواع مدل های تشک خوشخواب؛ فنر منفصل ( پاکتی )، فنر متصل و بدون فنر ( طبی ) در شرق تهران برای فروشگاه کالای خواب رویان می باشد. به خاطر اشتراک ویژه برند خوشخواب می توان ارزان ترین قیمت تشک خوشخواب را به مشتریان عزیز خود ارائه دهیم.

 

امروزه فروشندگان برای بازاریابی و فروش بیشتر تشک ‌های غیراستاندارد و یونولیتی را به جای تشک‌ های طبی اصل و با نام برند های معروف معرفی می‌ کنند. و یا مارک کنار تشک را جدا کرده و مارک برند های شناخته شده را روی آنها نصب می ‌کنند. تشک ‌های تقلبی بسیار سبک و ارزان قیمت ‌تر از تشک‌ های فوم و اسفنجی هستند و طول عمر بسیار کمی نسبت به سایر تشک ‌ها دارند. این نوع تشک‌ ها معمولاً در کارگاه‌ های غیراستاندارد و از مواد اولیه بی کیفیت تولید می شوند.

برای انتخاب یک تشک خوب نیاز است که از نظر کیفیت و قیمت آن را بررسی کنید ودرست ترین تصمیم متناسب با نیازتان را بگیرید

برای خرید تشک‌ های طبی و حتی معمولی اول از همه در مورد اینکه چه نوع تشکی نیاز دارید تحقیق کنید و سپس در مورد برند آن اطلاعات لازم را کسب و اقدام به خرید کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.