وبلاگ آپ آی آر

» مشخصات یک طراحی بنر خوب چیست ؟

مشخصات یک طراحی بنر خوب چیست ؟

خوب است بدانیم در پروسه انجام یک بنر تبلیغاتی مشخصات طراحی ما باید چه چیزی باشد که ما در این مطلب به مشخصات طراحی بنر خوب و با کیفیت اشاره خواهیم کرد . اگر در لا به لای طرح های اینترنتی توجه خود را بیشتر کنیم مطمئنا به مواردی دست می یابیم که هم در انجام و طراحی یک بنر تبلیغاتی به ما کمک می کند و هم می توانیم به صورت تخصصی طرح های دیگران را مورد ازریابی قرار دهیم . بسیاری از ماها تنها بیننده هستیم و اصلا توجه به محتوای یک طرح گرافیکی نداریم . همین موضوع شاید ما از قافله ی تبلیغات عقب بیاندازد و نتوانیم تبلیغات خوبی در اینترنت صورت دهیم .

اینکه ما بدانیم و آگاه باشیم مشخصات طراحی بنر ی که ما را به موفقیت در تبلیغات میرساند چیست ، از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشیم .

مشخصات یک طراحی بنر خوب چیست ؟

نکات مهم و لازم به نگاه ویژه در تبلیغات آنلاین و بنری کدام است ؟

برخی موارد مشترک وجود دارند که همیشه و هر زمان در آگهی های آنلاین  آن ها را مشاهده می کنیم و به نوعی لازمه ی طراحی بنر به شما می رود ، در تبلیغات اینترنتی ( grafik tasarim ankara ) در سراسر دنیا این موضوع مطرح است که برخی استاندارد باید به عنوان موارد پیشفرص در هر طرح بنری باشد تا مرحله اول یا خان اول در طراحی را رد کند تا بتوانیم به موضوعات دیگر آن برسیم . آن هم مواردی است که در زیر به صورت آیتم به آن ها اشاره میکنیم و به شما توصیه و تاکید زیادی داریم که توجه خود را به این موارد و نکات بیشتر کنید تا در تبلیغات روند مثبت و بهتری را پیش ببرید تا روزی رسد که موفقیت شما را رده های بالای تبلیغات ببینیم .

موارد مهم و کلیدی در تبلیغات به خصوص طراحی تبلیغاتی :

۱ – استفاده از لوگوی تجاری

۲ – استفاده از متن های مهم و شاه کلیدی متون در بنر

۳- استفاده دقیق و بسیار درست از فضای بنر

۴ – طراحی به سبک روز و مدرن گرافیک

۵ – حرکات موشن جذاب و به موقع در طراحی

۶ – استفاده از المان ها یا عناصر آماده یا اختصاصی گرافیک

این ها مواردی هستند که بسیار کلیدی و موثر باید به کار گرفته شوند ، برای مثال وقتی میخواهید وارد بازار تجاری و کسب و کار های اینترنتی شوید باید ابتدا یک هویت تجاری یا همان لوگو تجاری را در اختیار داشته باشید ، در غیر اینصورت کسی شما را نمی شناسد یا هیچگاه نمی تواند شما را به خاطر بسپارد و دوباره به سراغ شما بیاید ، پس استفاده از لوگو الزامی است ، یا حداقل پیشنهاد می شود در بسیاری از مواقع از آن استفاده نمایید .

بارها و بارها در رابطه با شعارهای تبلیغاتی یا کلمات کلیدی مهم تبلیغاتی صحبت کرده ایم . مجددا عرض میکنم برای تبلیغات خود هوشمندانه متن انتخاب کنید و از واژه های کلیشه ای که دیگر برای مخاطب تکراری و خسته کننده شده است ، به هیچ عنوان استفاده نکنید .

موارد ۳ و ۴ ارتباط نزدیکی با هم دارند ، یعنی به طوری که اگر شما طرح تون رو به یک طراح خبره سپرده باشید ، خوب می داند چگونه یک طراحی مدرن ایجاد کند و آن را در قالب یک ترکیب درست و فضای مناسب بچیند ، پس این ایتم ها با هم نزدیک هستند و تمام آن ها به طراح شما بستگی دارد که تا چه میزان شما را در این مسیر موفق سازد . مگر آنکه شما بخواهید به صورت خود طراحی انجام دهید و نیاز هست که به این نکات توجه لازم را داشته باشید که حتما از علم روز طراحی گرافیک با خبر باشید و حتما دانش کافی کسب کنید تا بتوانید به نحو خوبی از فضای طرح و گرافیک مدرن بهره مند شوید .

بازهم درباره آیتم پنجم بگوییم که این مورد هم به توانایی طراح گرافیک شما برمیگردد و نمی توان خیلی آسان از کنارش گذشت ، استفاده از حرکات موشن تاثیر بخشی یک طرح بنر گرافیکی را تا میزان چندین برابر افزایش میدهد و باید به نحوی شما عمل متحرک سازی در بنر را انجام دهید که تمام موارد و شعارهای تبلیغاتی و عناصر گرافیکی مورد نظرتان به شکلی زیبا و شکیل و جذاب به نمایان در آید .

امیدواریم تبلیغات موفقی داشته باشید . همراه همیشگی شما upir.ir

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.