وبلاگ آپ آی آر

» خرید پمپ بارانی

پمپ بارانی

اگر قصد تهیه پمپ های آب را دارید باید به شما عزیزان گزینه های محبوب و پرفروش تر بازار و در درجه اول پمپ بارانی را معرفی کنیم که به آن گریز از مرکز نیز می گویند، فعالیت این پمپ ها بر اساس پمپاژ و تخلیه آب از یک منبع به صورت آب باران در سطح یک منطقه است.

 

اگر یک کشاورز هستید و ترجیح می دهید با مکانیزم پرتاب آب به نقاط مختلف و با جلوگیری از هدر رفت آن کار کنید قطعا پمپ های بارانی گزینه های مناسب و ایده آلی هستند.

این پمپ ها عموما قدرت مکش فوق العاده ای دارند و در اندک زمانی می توانند حجم زیادی را وارد محلی که شما می خواهید کنند، البته که امکان تنظیم و کنترل فشار آب نیز وجود دارد و در این باره باید بگوییم که پمپ بارانی یا همان مدل های گریز از مرکز قیمت مناسبی نیز خواهند داشت.

اگر بخواهیم در مورد خرید پمپ توضیحاتی ارائه کنیم باید بگوییم که نخست باید نیازسنجی کنید، این که هدف شما از استفاده پمپ ها چیست و چه کاربرد و در چه حد، متراژ و اندازه ای برای شما خواهد داشت، فرا تر از این مسائل بهتر است قیمت را نیز نکته سنجش قرار دهید.

 

 خرید انواع پمپ

پمپ ها برای انتشار آب از یک نازل استفاده می کنند، البته که مدل های چند نازل نیز در بازار موجود می باشد که قطعا بر این اساس قیمت آن ها متفاوت خواهد بود، بعلاوه این که مقدار حجم آبی که انتظار دارید در دقیقه وارد یک محیط شود نیز این مسئله را بیشتر تحت الشعاع قرار خواهد داد، پمپ های موجود در بازار ایران مدل های ساخته شده توسط برند ها و کشور های متنوعی هستند، از اروپایی های گران قیمت و با کیفیت گرفته تا چینی ها که البته درجه بندی های متفاوت و مختلفی دارند.

                   پمپ بارانی

بهتر است پمپ بارانی را در امکانی استفاده کنید که میزان آب به اندازه کافی است و پمپ آب در کارکرد های مداوم و پشت سر هم با مشکل خاصی مواجه نمی شود، در نتیجه قطعا خرید این گونه پمپ ها برای آبیاری های مدام به صرفه تر است.

کلید اتوماتیک و مخزن تحت فشار نیز می تواند باعث کارکرد بهتر و بی سر و صدا تر در پمپ ها شود، پس به این مسائل نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

مدل های بارانی موجود در بازار ایران رنج قیمت خاصی را در بر می گیرند.

آشنایی با پمپ های بارانی یا گریز از مرکز

در واقع پمپ آب بارانی با دور موتور و همین طور قدرت های مختلف در بازار موجود هستند، نوع مصرف انرژی و تبدیل نیروی آن ها نیز متفاوت است، بنزینی، برقی، گازوئیلی و…

بعلاوه این که وقتی در مورد مدل های گریز از مرکز صحبت می کنیم قطعا باید مدلی را تهیه کنیم که قدرت کافی را برای پرتاب داشته باشد، در غیر این صورت احتمالا در مقدار و حجم آب کم با مشکل برخورد می کنید.

پمپ های شناور، بوستر، سانتریفوژ و البته پمپ های فشار قوی و چند طبقه بیشتر در عمر کنترل آب به صورت قطره ای و همین طور بارانی مورد استفاده قرار می گیرند.

این مدل ها در حال حاضر در شمال ایران جز محبوب ترین ها هستند و فروش بالایی نیز دارند.

  

مقایسه پمپ های موجود در بازار

از پمپ های بارانی می توان برای انتقال آب در کشاورزی، باغداری، مصارف شهری و صنعتی، شستشو، انتقال آب در تاسیسات و ساختمان ها استفاده کرد، البته که خروجی آب متفاوت از پمپ های معمول موجود در بازار است. مسئله بعدی میزان مصرف برق در پمپ های موجود در بازار است که فیلتر خاصی را بر قیمت آن ها لحاظ می کند و از این رو شما می توانید بر اساس این فاکتور مهم نیز لیست خود را مرتب سازی کنید.

برای دریافت لیست قیمت پمپ بارانی به وبسایت www.rayanpump.ir مراجعه نمایید.

هر کدام از پمپ ها توان خروجی و قدرت تولید خاصی دارند و موتور آن ها عموما تولید شده توسط چند شرکت است که در نهایت سرهم بندی و همین طور مونتاژ حتی توسط شرکت های داخلی نیز انجام خواهد شد.

مدل های پرفروش عموما از مصرف متوسط در مقابل تولید نیروی بالا برخوردار هستند و قیمت آن ها بر اساس گارانتی ها و خدمات پس از فروش محاسبه خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.