وبلاگ آپ آی آر

» درمان افتادگی واژن لیزر تراپی

جراحی زیبایی واژن 

جوان سازی واژن غیر جراحی چیست؟

هرچه زنان از زایمان ، تغییرات هورمونی و پیری گذشتند ، می توانند تغییراتی در دستگاه تناسلی خود داشته باشند. تغییراتی که می تواند بر کیفیت زندگی زن تأثیر بگذارد شامل سستی واژن ، بی اختیاری ادرار ، از بین رفتن روانکاری واژن ، کاهش احساس شهوانی و از دست رفتن تن لب لبیا ماژورا است. از آنجا که سرانجام زنان ، پزشکان و رسانه هایشان شروع به صحبت در مورد این موضوعات می کنند ، تعداد درمان های موجود در حال افزایش است.

دستگاه هایی که برای درمان برخی یا همه این تغییرات ایجاد شده اند ، از رادیوفرکانس یا انرژی لیزر برای القای سفت شدن کلاژن استفاده می کنند. پرکننده ها گاهی اوقات برای تزریق در کلیتوریس و / یا "G-spot" نیز استفاده می شود. اگرچه همه محققان قبول ندارند كه G-spot وجود داشته باشد ، عمل تنگ کردن واژن اما توصيف مي شود كه يك منطقه اروتيك در داخل ديوار جلوي مهبل (واژن) است.

با توجه به تغییراتی که زنان بیشتر مورد توجه قرار می گیرند ، زمینه جوانسازی دستگاه تناسلی زنان در حال رشد است. قبل از بحث در مورد هر یک ، بیایید به آناتومی نگاه کنیم.
آناتومی خارجی دستگاه تناسلی زن

قسمت موی سر بر روی استخوان pubic در قسمت بالای دستگاه تناسلی ماده مونس خوانده می شود. لبهای بیرونی مویی ، labia majora نامیده می شود (مفرد آن labium majus است). لب های داخلی را labia minora می گویند (مفرد آن labium minus است). در قسمت بالایی در مرکز ، هود کلیتوری قرار دارد که گاهی اوقات به نام preuce گفته می شود ، که بخشی از کلیتوریس را به طور جزئی یا کامل پوشش می دهد. در زیر کلیتوریس دهانه مجرای ادراری قرار دارد و در زیر آن دهانه واژن قرار دارد.

هزاران محصول و رویه بازاریابی برای زنان وجود دارد که به آنها کمک می کند تا زمانی که می توانند جوانی خود را حفظ کنند. جوان سازی واژن با قول هایی برای سفت کردن مهبل ، متوقف کردن بی اختیاری ، رفع خشکی واژن و موارد دیگر در آن دسته قرار می گیرد. جو هیل ، دکتر جراح ، متخصص اورولوژی زنان دانشگاه یوتا بهداشت گفت: "زایمان و سن می تواند واژن زن را تغییر دهد." "و برخی از خانم ها هستند که می خواهند سعی کنند این تغییرات را معکوس کنند."

یک روش جوان سازی واژینال انجام نشده است. کرم ها و تزریق هایی وجود دارد که به منظور بهبود کیفیت ارگاسم انجام می شود. همچنین جراحی ها یا روش های درمانی با لیزر وجود دارد که نوید بخش کردن عضلات واژن یا بهبود ظاهر آن می دهد.

    اصطلاح جوان سازی واژن اساساً هر چیزی را تغییر می دهد که آناتومی واژن را تغییر داده یا تغییر می دهد. این شامل ساختارهای داخلی و خارجی است.
    جو هیل ، دکتر ، متخصص اورولوژی

اکثر خانم ها به دلایل زیبایی به دنبال جوان سازی واژن هستند. مانند هر عمل جراحی زیبایی ، مهم است که بیمار قبل از حرکت با آن در نظر بگیرد که چرا می خواهند این عمل جراحی را انجام دهد. بهبود اعتماد به نفس معمولاً نقش مهمی در تصمیم گیری دارد. هیل گفت: "این مهم است كه بیمار در مورد این روشها سوال كند ، و نه بخاطر خواسته ی شریک زندگی یا فشار جامعه."

همچنین مهم است که هر خانمی که به جوان سازی واژن می رود انتظارات واقع بینانه از نتایج داشته باشد. هیچ روش زیبایی برای بازگرداندن هیچ بخشی از بدن به روشی که در ۱۸ سالگی بوده است نیست. همچنین ، به خاطر داشته باشید که واژن طیف گسترده ای از "آناتومی طبیعی" را دارد. "" برای شما ایده آل است به احتمال زیاد ایده آل نیست. شخص دیگری ، و آنچه یک فرهنگ زیبا را دیگری می داند ممکن است نباشد. "

هنگام انتخاب روش و ارائه دهنده جوان سازی واژن ، زن باید وظایف خانه خود را انجام دهد. به یاد داشته باشید ، تبلیغات قصد ندارند تصویری دقیق بکشند. اخیراً سازمان غذا و داروی آمریکا هنگام اعلام هشدار در مورد درمان های جوان سازی واژن با استفاده از لیزر یا سونوگرافی ، این واقعیت را تأکید کردند.

هیل گفت: "شما قسمت بسیار حساس و پیچیده ای از آناتومی خود را به یک تهیه کننده واگذار می کنید." اگر چیزی نادرست پیش بیاید ، می توانید نادیده گرفته شده یا با درد مداوم در طول عمر خود ادامه دهید. در دانشگاه یوتا ، توصیه می کنیم از تجویز لیزر واژینال برای دستگاه های جوان سازی واژن استفاده کنید زیرا تحقیقات محدود وجود دارد و اطلاعات ایمنی موجود نیست. "

این یک خواست طبیعی است که بخواهیم ساعت را برگردانیم و نشانه های پیری را خنثی کنیم. با این حال ، مهم است که زن در تلاش برای انجام چنین کاری ، سلامت روحی و جسمی خود را در معرض خطر قرار ندهد. هیل گفت: "قبل از انجام یک روش آرایشی و بهداشتی با پزشک خود صحبت کنید ، سوالات مناسب را مطرح کنید ، آنها ممکن است گزینه های دیگری را که در نظر نگرفته اید پیشنهاد دهند." "با این حال ، اکثر خانم ها فقط به اطمینان از طبیعی بودن واژن آنها نیاز دارند."

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.