وبلاگ آپ آی آر

» بازار فارکس

بازار فارکس یک بازار غیر متمرکز است که خرید و فروش ارزهای مختلف را برای هرکس در هر جای دنیا راحت کرده است. نیاز به گفتن نیست که ارزش پول رایج کشورهای مختلف نسبت به هم تغییر میکند. آموزش فارکس فرصتی را برای مردم فراهم کرده که با تبدیل ارزها به هم ، کسب درآمد کنند.

همه ما حداقل یک بار با صرافی ها سروکار داشته ایم. برای رفتن به یک سفر زیارتی یا سیاحتی ریال خود را به یورو ، دلار و … تبدیل کرده ایم. یا برای کسب سود یا حفظ ارزش پول خود در آینده دلار یا طلا خرده ایم. چند دلیل برای آموزش فارکس و ورود به این بازار ارزشمند:

  1. بازاری بزرگ با میلیاردها دلار گردش مالی در روز
  2. طیف گسترده ای از ارزهای کشورهای مختلف برای معامله
  3. فرصت های معامله زیاد به دلیل نوسانات زیاد قیمت
  4. هزینه کم انجام معامله
  5. بازاریست که ۲۴ ساعته باز است

این مقاله برای همه سطوح طراحی شده است. با هر سطح و دانشی هستید ، میتوانید از این مقاله آموزش فارکس استفاده کنید.

بازار فارکس چیست؟

فارکس هم به طور کل مانند بازارهای دیگر ، بر اساس عرضه و تقاضا کار میکند. اگر یک مثال ساده بخواهم بزنم ، فرض کنید به دلایلی تقاضای زیادی از طرف شهروندان اروپایی برای خرید دلار آمریکا بوجود می آید ، بنابراین حجم بالایی از ارز یورو به دلار درحال تبدیل شدن است. به همین دلیل ارزش دلار بالا میرود و ارزش یورو سقوط میکند. خب حالا این اتفاق را بخواهیم به زبان فارکسی بزنیم ، جفت ارز EURUSD که نسبت یورو تقسیم بر دلار میباشد (با کاهش یورو و افزایش دلار) به طور کل کاهش میابد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام در روبوفارکس

چه چیزی باعت حرکت قیمت در فارکس میشود؟

مثالی که بالا زدم یکی از عواملی بود که باعث تغییر قیمت ها در فارکس میشد. موارد دیگر شامل رویدادهای کلان اقتصادی؛ مانند انتخاب رئیس جمهور جدید ، یا آمارهای اقتصادی مانند نرخ رشد بهره ، تولید ناخالص داخلی ، رشد بیکاری ، تورم و نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی است. معامله گران برتر از تقویم اقتصادی فارکس استفاده می کنند تا در جریان انتشارات مهمترین آمارهای اقتصادی که می تواند بازار را به حرکت درآورد ، قرار گیرند.

چه چیزی فارکس را اینقدر جذاب کرده است؟

فارکس اجازه می دهد تا موسسات بزرگ ، دولت ها ، بازرگانان کوچک و بزرگ یک ارز را با ارز دیگر مبادله کنند.

مزیت دوم این است که در فارکس می توانید به صورت شبانه روزی (در طول هفته) معامله کنید. قبل از تمام شدن ساعت کاری بازارهای آسیا، بانک های اروپا و انگلستان باز میشوند و اروپا هم قبل از پایان یافتن ‍‍‍‍‍‍، بازار را تحویل نیویورک ایالات متحده میدهد. یک روز کامل معاملاتی زمانی پایان میابد که بازار آمریکا بسته شده و بازار آسیا روز خود را آغاز کند.

چیز دیگری که آموزش فارکس را بیشتر جذاب میکند ، گردش مالی بیش از ۵.۱ تریلیون دلار در روز این مارکت است! طبق این آمار که در سال ۲۰۱۶ گرفته شده ، شما میتوانید در هر لحظه یک ارز را بخرید و در کسری از ثانیه بفروشید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام در آلپاری

آموزش فارکس

 

بسیاری از مردم تعجب می کنند که چگونه می توان بعد از آموزش فارکس کسب درآمد کرد. ولی باور کنید فارکس آنچنان پیچیده هم نیست. اگر تصور میکنید که یک ارز قرار است رشد کند آن را میخرید. اگر بالعکس تصورتان بر افت ارزش یک ارز است آن را میفروشید. همین!

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.