وبلاگ آپ آی آر

» بازی Far Cry فرنچایز بزرگ در سبک FPS

مجموعه بازی های فارکرای

بازی Far Cry فرنچایز مشهوری در سبک شوتر FPS است که کمپانی یوبی سافت به عنوان ناشر تمام نسخه های آن شناخته می شود. نسخۀ اول بازی در سال ۲۰۰۴ به وسیلۀ یوبی سافت برای پلتفرم پی سی منتشر شد. بعد از موفقیت نسخۀ اول، کار ساخت نسخه های بعدی به استودیو Ubisoft Montreal سپرده شد. نسخۀ اول فرنچایز به وسیلۀ استودیو Crytek توسعه پیدا کرد. گیم پلی جهان باز در تمام نسخه های مجموعۀ فار کرای دیده می شود. داستان نسخه های مختلف به صورت مستقل از یکدیگر روایت می شود. اما یک ایدۀ مشابه در آن ها وجود دارد. بازیکنان در یک محیط وحشی قرار می گیرند و باید با افراد مستبدی که آن محیط را کنترل می کنند مبارزه کنند.

دانلود بازی Far Cry

بازی Far Cry از نظر تجاری به یک فرنچایز موفق و پرفروش تبدیل شد. همچنین نسخه های مختلف آن امتیازهای بالایی را دریافت کردند. در بیشتر نسخه ها، بازیکنان با حیوانات وحشی منطقه نیز مواجه می شوند. بازی های فار کرای به دلیل بخش Campaign خود مشهور هستند. همچنین مواردی مثل ویرایش نقشه و حالت رقابتی چند نفره در آن ها دیده می شود. گیم پلی فرنچایز را می توان جهان باز با عناصر سبک های اکشن و ماجراجویی توصیف کرد. سایت تعمیر پی سی مرجع دانلود بازی کامپیوتری خدمت شما علاقمندان به بازی های رایانه ای معرفی میگردد. در این مطلب به معرفی نسخه های برتر مجموعه می پردازیم.

بازی Far Cry 3

بازی Far Cry قسمت سوم در سال ۲۰۱۲ برای پی سی و کنسول های بازی به انتشار رسید. برای دانلود بازی far cry 3 می توانید به وب سایت تعمیر پی سی مراجعه کنید. بازی در جزایر خیالی Rook جریان دارد. جزایری با محیط های استوایی که بازیکنان می توانند آزادانه در آن ها به کاوش بپردازند. گیم پلی فار کرای ۳ روی مواردی مثل مبارزه و اکتشاف تمرکز دارد. بازیکنان باید از سلاح ها و قابلیت های مختلف برای شکست دادن دشمنان و همچنین مقاومت در برابر عناصر حیات وحش استفاده کنند.

دانلود بازی Far Cry 3 از تعمیر پی سی

بازی Far Cry قسمت سوم نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کرد. نسخۀ پی سی به امتیاز ۸۸ در وب سایت متاکریتیک رسید. داستان بازی مورد تحسین قرار گرفت و به یکی از خصوصیات جذاب آن تبدیل شد. از دیگر خصوصیات جذاب بازی می توان به طراحی و مقیاس بزرگ جزیره اشاره کرد. هوش مصنوعی حیوانات وحشی موجب شده است آن ها رفتاری غیر قابل پیش بینی از خود نشان دهند. مناطق متنوع و زیبایی در جزیره دیده می شود. همچنین گیم پلی بازی آزادی زیادی را به بازیکنان می دهد. بازیکنان می توانند در قسمت هایی از بازی از عناصر مخفی کاری استفاده کنند. گیم پلی نسبت به نسخه های قبلی بهبود پیدا کرد و امکانات جدیدی در نقشۀ بازی گنجانده شد.

داستان فار کرای ۳ گیمرها را در نقش جیسون برودی قرار می دهد که او و دوستانش برای گذراندن تعطیلات به جزایر روک سفر می کنند. آن ها بعد از چتربازی، در یک جزیره فرود می آیند که تحت اشغال دزدان دریایی قرار دارد. دزدان دریایی قصد دارند آن ها را به عنوان برده بفروشند. اما شخصیت اصلی موفق می شود فرار کند. دانلود بازی far cry 3 در سایت تعمیر پی سی امکان پذیر است.

بازی فار کرای ۵

بازی Far Cry نسخۀ پنجم در سال ۲۰۱۸ برای پی سی و کنسول های بازی منتشر شد. این نسخه در منطقۀ خیالی Hope County اتفاق می افتد که در ایالت مونتانا قرار گرفته است. یک فرقه به رهبری جوزف سید کنترل منطقه را در دست گرفته است. بازیکنان در نقش یک معاون کلانتر ناشناس قرار می گیرند که در منطقۀ Hope County گرفتار می شود. بازیکنان باید در کنار جناح های مختلفِ مقاومت، حکومت استبدادی فرقۀ Eden’s Gate را نابود کنند.

دانلود بازی far cry 5 از تعمیر پی سی

بازی فار کرای ۵ به طور کلی نقدهای مثبتی را دریافت کرد. نقشۀ بزرگ بازی در کنار مواردی مثل انبوه دشمنان و متحدان، حیات وحش بازی و انفجارهای فراوان مورد تحسین قرار گرفتند. محیط گستردۀ بازی یکی از خصوصیات فوق العادۀ آن نامیده شد. بازی توانست از نظر تجاری بسیار موفق عمل کند و از نسخۀ قبلی فرنچایز بیشتر بفروشد. نسخۀ پی سی امتیاز ۷۸ را در وب سایت متاکریتیک کسب کرد. 

بازی Far Cry نسخۀ پنجم به بازیکنان اجازه می دهد در محیط آن با پای پیاده یا وسایل نقلیه به اکتشاف بپردازند. این نسخه به بازیکنان اجازه می دهد ظاهر کاراکتر را شخصی سازی کنند. انواع سلاح های دوربرد و انفجاری قابل انتخاب هستند. همچنین سیستم استخدام به گیمرها اجازه می دهد افراد محلی را استخدام کنند تا در کنار آن ها بجنگند. سیستم برج های رادیویی و ناقوسی نسخه های قبلی مثل فار کرای ۳ و ۴ در این نسخه دیده نمی شود. به جای آن، بازیکنان باید با تعامل با دیگر شخصیت ها، ماموریت های داستانی و رویدادهای مختلف را کشف کنند. همچنین بازیکنان می توانند با استفاده از سیستم Specialists بعضی حیوانات را رام کنند. برای دانلود بازی far cry 5 می توانید به وب سایت تعمیر پی سی مراجعه کنید.

بازی فار کرای ۴

بازی Far Cry نسخۀ چهارم به دنبال موفقیت نسخۀ سوم در سال ۲۰۱۴ به انتشار رسید. دانلود بازی far cry 4 در وب سایت تعمیر پی سی امکان پذیر است. این نسخه در منطقۀ هیمالیایی و خیالی Kyrat اتفاق می افتد. بازیکنان در نقش Ajay Ghale قرار می گیرند که درگیر جنگ داخلی میان ارتش سلطنتی Kyrat و جنبش شورشی Golden Path می شود. گیم پلی این نسخه هم روی مواردی مثل مبارزه و اکتشاف تمرکز دارد. بسیاری از عناصر بازی های نقش آفرینی مثل خط داستانی چندگانه و ماموریت های فرعی در این نسخه دیده می شوند. حالت چند نفره نیز در فار کرای ۴ وجود دارد.

بازی Far Cry نسخۀ ۴ نقدهای مثبتی را دریافت کرد. داستان بازی با واکنش های مختلفی مواجه شد. حیات وحش بازی در کنار مقیاس نقشۀ آن مورد تحسین قرار گرفتند. محیط های تپه ای بازی یکی از خصوصیات جذاب آن نامیده شدند. طراحی بازی نیز مورد تحسین قرار گرفت. به خصوص مکانیک رانندگی بازی و طراحی نقشۀ عمودی. بازی در وب سایت متاکریتیک امتیاز ۸۰ را برای نسخۀ پی سی کسب کرد.

فرنچایز Far Cry یکی از مجموعه های خوش ساخت دنیای گیم محسوب می شود. تجربۀ این فرنچایز به طرفداران بازی های اکشن و شوتر توصیه می شود.

منبع : ۵ سایت معتبر دانلود بازی کامپیوتری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.