وبلاگ آپ آی آر

» روند خرید فالوور اینستاگرام برندها و مشاهیر در 2021 + آموزش

دیگر بر هیچ شخصی پنهان نیست که در فعالیت در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، می تواند یک برند را از ورشکستگی به چند میلیون دلار درآمد برساند و یک شخص را از بیکار با وضع مالی ضعیف تبدیل به یک شخص مشهور، پولدار و مفید کند.

حالا یک سؤالی که حتی برندها و افراد فعال این حوزه هم می پرسند، این است:

امروز، روند افزایش مخاطب یک پیج اینستاگرام چگونه است؟

این سیستم ها و شبکه ها هر لحظه در حال بروزرسانی هستند، یک روز فالوور عددی پیج رو بلاک می کند و روز دیگر فالوور پیج ها با سیستم های فروش آنلاین خدمات اینستاگرام در حال افزایش هستند و هیچ مشکلی نیز پیش نخواهد آمد، چه بسا با سرویس های جدید این برندها هر روز فالوورهای واقعی نیز دریافت می کنند.

خرید فالوور اینستاگرام: درست یا غلط؟

خرید فالوور برای پیج اینستاگرام شما می تواند بد یا خوب باشد به هر ۲ شکل! بطور مثال الان سایت هایی هستند که در حال فروش فالوور های نرم افزاری با کیفیت بسیار بالا می باشند که این کاربران از نرم افزارهای جذب فالوور این برندها بوجود می آید، پس یعنی از ربات ها و لیست های کمبو استفاده ای نمی شود، پس ریسکی پیج شما را تهدید نخواهد کرد. اما بعضی برندها با قیمت های به شدت پایین از کمبو و بولک لیست حساب های کاربری اینستاگرام استفاده کرده و سبب پریدن و از بین رفتن پیج های خریدار می شوند.

پس در نتیجه انتخاب سایت درست و مجموعه درست بالاترین اهمیت را دارد، از سایت های قدیمی و رده اول ایران در زمینه اینستاگرام مارکتینگ استفاده کنید، ظاهر و پنل سایت ها را بررسی کنید مطمئناً تفاوت مشخص است، بطور مثال مجموعه ایرانی گرام را در زیر برای شما قرار داده ایم که می توانید کیفیت طراحی، سرویس ها، پنل اختصاصی کاربران و جذابیت آن را خیلی راحت مشاهده کنید:

https://iranigram.com

خرید لایک – خرید بازدید ویدیو – خرید کامنت و … ضرری دارد؟

خیر، تعداد لایک، بازدید ویدیو، بازدید استوری، کامنت و یا … در اینستاگرام سبب بروز مشکلی برای پیج شما نمی شود. سطح کیفی این خدمات به پریدن آن ها و ریزش آن ها + کیفیت پروفایل کاربران برمیگردد. پس خرید لایک اینستاگرام مشکلی برای شما به همراه نخواهد داشت.

بازدید ویدیو فیک بخرید، رشد کنید!!

تیتر عجیبی است اما تا به امروز هر سیستمی که فروشند سرویس های خدماتی اینستاگرام بوده از رشد پیج با خرید بازدید ویدیو اینستاگرام چیزی نگفته است، اما در حال حاضر در سایت ایرانی گرام بازدید ویدیو برخی سرویس ها شامل ایمپرشن و ریچ می باشند که یعنی علاوه بر پایین نرفتن پست شما بلکه سبب می شوند چه در پروفایلتان و چه در اکسپلور بیشتر دیده شوید! جدا از این مسئله که اون عدد بازدید بیشتر در پایین پست در چشم مردم سبب افزایش لایک و اشتراک گذاری پست نیز می شود.

فالوور:

اینستاگرام در رأس هرم اهمیت شبکه های اجتماعی یک مارکت عالی جهت تبلیغات می باشد که مهمترین فاکتور موجود در این شبکه چیزی نیست بجز فالوور اینستاگرام.با خرید فالوور اینستاگرام فوری با بهترین کیفیت و شامل درصدی فالوور واقعی اینستاگرام در سرویس های ویژه و الماسی ما می توانید بصورت چشمگیری فالوور پیج اینستاگرامی خود را افزایش دهید و از رقبا خود در این مارکت در سطح بالاتری قرار بگیرید. توجه داشته باشید که چیزی بنام خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال ایرانی و خرید فالوور هدفمند وجود نداشته و صرفاً فالوورهای فیک یا نرم افزاری قابل فروش می باشند لذا تنها روش افزایش فالوور واقعی چیزی بجز تبلیغات مستقیم نیست! اما در ایرانی گرام به مسائل و دلایل مهمی که خرید فالوور می تواند به روند ارتقا پیج شما کمک کند نیز می پردازیم.

لایک:

دیگر بر هیچکس پنهان نیست ارزش بازاریابی شبکه های اجتماعی و در صدر آن ها اینستاگرام که بیشترین مخاطب فارسی زبان را دارد و میلیون ها پست در آن لایک میگیرند روزانه. مطمئناً داشتن صفحه باکیفیت و مطالب با لایک اینستاگرام بالا برای شما اعتبار و فروش بیشتر یا حداقل جذب بیشتر به همراه خواهد داشت، بدیهی است که هر شخصی یک پیج محبوب را به پیج های در سطح پایین تر ترجیح داده و خرید لایک اینستاگرام می تواند تغییرات مهمی در روند کار شما ایجاد کند پس همراه ایرانی گرام باشید.

بازدید:

بزرگترین تجارت در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر پایه بازدید ویدیوها، بازدید پست های اینستاگرام یا بازدید igtv ها می باشد، حتی بازدید استوری نیز در رده بندی تبلیغات تأثیر بسیار بالاتری نسبت به لایک های یک پیج دارد. بزرگترین واینرهای اینستاگرام و فعالان این حوزه پیج خود را با افزایش بازدید ویدیوها ارتقا می دهند و اکسپلور هم پر از ویدیوهای وایرال شده می باشد که صرفاً بر پایه تعداد بازدید و ریچ به آنجا رسیده اند. داشتن بازدید بیشتر و خرید بازدید اینستاگرام مطمئناً در ارتقا پیج شما و اعتبار آن به شما کمک خواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.