وبلاگ آپ آی آر

» انتخاب شرکت مناسب برای دریافت خدمات باربری و اتوبار

باربری و اتوبار

از دیرباز جابجایی انسان ها و وسایل یکی از چالش های مهم بود که در طول زمان، تکنولوژی و سیستم های مکانیزه موجب پیشرفت در این زمینه شدند و حالا می تواند به صورت جزئی تر به روش های مختلف باربری و اتوبار پرداخت که به عنوان یک حرفه توسط برخی از شرکت ها و خدمات اداره پست کل کشور ارائه می گردد.

در واقع شما نیاز دارید تا بار و یا کالایی توسط یک شرکت و خدمات دهنده حمل شود و در ازای آن پول پرداخت می کنید؛ آن ها نیز ضمانت خواهند کرد که محصول و یا بار شما در موعد مقرری که مشخص شده است بدون آسیب دیدن تحویل گردند و در صورتی که چنین نشود قطعا هر دو طرف حق و حقوق هایی دارند که می توانند با هم دیگر به توافق رسیده و یا از هم باز پس گیرند.

اما برخی شرکت ها خدمات خود را به صورت گسترده و حرفه ای ارائه می دهند و شما هیچ نگرانی بابت روی های متداول جابجایی کالا ها ندارید.

اتوبار چیست و چه کاربردی دارد؟

شرکت هایی که سیستم های اتوبار را پیاده سازی می کنند و مسئولیت جابجایی لوازم شما را توسط اتوبار بر عهده می گیرند در واقع قطعا از بخش حمل و نقل زمینی نیز استفاده خواهند کرد و صرفا نمی توان آن را به عنوان یک جابجایی دریایی، هوایی و … خلاصه نمود. چون در اصل کلمه اتوبار به معنی جابجایی زمینی است و محصول و کالای شما توسط خودرو های مختلف از جمله سبک و سنگین و یا نهایتا قطار جابجا می شود.

گاهی این جابجایی ها بین شهری، بین استانی و در برخی از کشور ها و مناطق نیز بین کشوری می باشد، در واقع کشور ها یا با هم مرز خاکی خواهند داشت یا از طریق اتومبیل بین چند مرز دریایی جابجایی رخ خواهد داد.

شرکت باربری چیست؟

در مقابل اتوبار ، کلمه ی باربری کلی تر است و جابجایی و ارسال کالا ها ممکن است توسط یک شرکت خدماتی به هر نقطه از از جهان توسط هر نوع وسلیه نقلیه از جمله هواپیما، کشتی، اتومبیل، پیک و… انجام شود. این بستگی به مقصد شما و همین طور انتخاب خودتان خواهد داشت که ترجیح می دهید با هزینه ی کمی کالای خود را جابجا کنید و تنها رسیدن برایتان مهم است یا خیر!

در مواردی که سرعت اهمیت دارد برای جابجایی های بین استانی می توانید از گزینه حمل و نقل هوایی استفاده کنید که البته قطعا نیاز به بیمه خواهد داشت.

شرکتی که بتواند ریسک جابجایی کالا های شما را به صفر برساند و ضمانت نامه های معتبر و محکم تری را ارسال کند قطعا قابل اعتماد تر خواهد بود.ضمن این که نوع کالای شما در این انتقال ها نیز در شیوه ارائه خدمات تغییراتی ایجاد می کند.

وظیفه شرکت های باربری نیز متفاوت است و در صورتی که شما جابجایی لوازم الکترونیکی را مد نظر دارید باید از شرکتی خدمات خود را دریافت کنید که این توانایی را دارد، بخصوص برای موارد شکستنی که بیش از پیش ضربه پذیر هستند شرکتهای باربری را انتخاب نمایید که خدمات بسته بندی حرفه ای نیز انجام میدهند.

باربری تهران ۲۰بار مجری حمل اثاثیه منزل در تهران می باشد که با تعرفه و قیمت مناسب جابجایی اثاثیه منزل شما را چه در تهران و چه از تهران به شهرستان با بسته بندی عالی و کارگران خوب و ماهر انجام میدهد.اتوبار ۲۰ بار ضمانت ایمن و سالم به مقصد رساندن بار و اثاثیه شما را نیز انجام میدهد.

انتخاب شرکت مناسب برای دریافت خدمات باربری و اتوبار

با توجه به این که خدمات باربری و اتوبار در کشور های مختلف به اشکال متفاوت دیده می شود و در ایران نیز این انتخاب ها حالا آسان تر شده است، شما باید کیفیت ارائه خدمات و همین طور گارانتی های مربوط به اصالت در کیفیت را به خوبی بسنجید و پیش از دریافت خدمات تحقیقات لازم را به عمل آورید.

کالای شما باید از نظر نوع، جنس، وزن و همین طور زمان جابجایی که مد نظر مقصد و مبدا است مورد بررسی قرار گیرد.

البته شرکت های اتوبار در زمینه جابجایی اثاثیه منزل  فعالیت عمده تری دارند و کم تر رخ می دهد که تعدادی از این شرکت ها از اتوبار در زمینه های دیگر استفاده کنند.

شرکت وسیله ی حمل و نقل و تعرفه باربری را برای شما مشخص می کند و با بررسی مواردی که در جابجایی رعایت می شود و سلامت کالای شما که حائز اهمیت است می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.