وبلاگ آپ آی آر

» دانلود بازی Sekiro با زیر نویس فارسی

دانلود بازی زیر نویس فارسی

دانلود بازی زیر نویس فارسی در حوزه ی بازی های ویدیوئی با استقبال بالای ایرانی ها رو به رو شده است. لذا اگر بازی های ویدیوئی و داستان محور را بدون این که ماهییت دیالوگ ها را بدانید، ادامه دهید مطمئناً جذاب ترین قسمت های بازی را از دست خواهید داد و موضوع بازی را به خوبی درک نخواهید کرد. در واقع این دیالوگ ها هستند که تصاویر را با معنی و قابل فهم می کنند، پس دانلود بازی های زیر نویس فارسی را به شدت توصیه می کنیم.

 

بازی سکیرو

 

لازم به ذکر است ورژن زیر نویس دار بازی sekiro نیز وارد بازار شده و شما می توانید با دانلود بازی sekiro زیرنویس فارسی اوقات به مراتب خوش تر و سرگرم کننده تری از بازی با ورژن اورجینال آن داشته باشید. همان گونه که می دانید این بازی کاملاً داستان محور است و هر مرحله خود شامل ماجرایِ متفاوت می باشد.برای دانلود بازی های زیر نویس فارسی لازم است اقدامات با دقتی انجام دهید و هر وب سایت و یا مرجعی را مورد استفاده قرار ندهید. به صورتی که لازم است پیش از هر اقدامی در راستای دانلود بازی های زیر نویس فارسی و همچنین دانلود بازی sekiro زیرنویس فارسی تحقیقات جامعی پیرامون روش های دانلود بازی های باکیفیت داشته باشید.

پیرامون دانلود بازی sekiro نیز بهتر است اطلاعات خود را در زمینه ی نوع بازی کامل کنید تا بتوانید بهترین عملکرد ها را حین بازی داشته باشید. از این رو در ادامه ی متن اطلاعات مسمر ثمری در این راستا آورده ایم که مطمئناً به درد تان می خورند. 

 

نکته هایی که لازم است قبل بازی با sekiro بدانید

بازی سکیرو در مناطقی از کشور ژاپن و با شخصیت های سامورایی انجام می گیرد. اگر عاشق بازی های جنگی هستید، تجربه بازی با سکیرو را نباید از دست دهید، چرا که این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های جنگی محسوب می شود. فرایند جنگیدن در این بازی تنها محدود به مشت و لگد نیست، بلکه دارای تکنیک های جنگیِ مختلفی می باشد.

 

دانلود بازی sekiro

 

اگر هنوز به دانلود بازی  نپرداخته اید و شروع به بازی نکرده اید، بهتر است مواردی را بدانید که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • برای این که درگیری های موفقیت آمیزی داشته باشید و بتوانید به سرعت حریف را شکست دهید بهتر است حملات را به صورت مخفیانه انجام دهید، چرا که ضربات غیر منتظره سبب سریع تر کشته شدن حریفان می شوند.
  • سعی کنید کنکاش بالایی در دنیای بازی داشته باشید و اکثر نقاط را بررسی کنید، در این صورت می توانید تجارب زیادی در نحوه ی انجام بازی کسب کنید.
  • ارتفاعات را هرگز فراموش نکنید و سعی کنید همواره در ارتفاعات باشید. ارتفاع باعث می شود نه تنها زاویه دید بهتری داشته باشید، بلکه در این صورت حملات غافلگیر کننده ی نتیجه بخش  تری خواهید داشت‌.
  • بازی سکیرو دارای گزینه ای به نام Hanbei The Undying است که نباید به هیچ وجه از آن غافل شوید، لذا با استفاده از این مزیت می توانید با انواع استراتژی های مبارزه و سلاح ها تمرین کنید و با آمادگی بیشتری شروع به مبارزه نمایید.
  • هرگز روشی را که در آن شکست خوردید، دوباره تکرار نکنید. بازی سکیرو به قدری گسترده و پر از قابلیت است که راه و روش های مختلفی برای انجام مبارزات وجود دارد. بنابراین پس از شکست سعی کنید از روش ها جدید تری استفاده کنید تا با پیروزی رو به رو شوید.
  • بهره مندی از ابزار های بازی را از یاد نبرید، شما می توانید با استفاده از انواع و اقسام ابزار ها نظیر ترقه، قلاب و … به مراتب راحت تر پیش روی کنید و دشمنان را از میان بردارید.
  • دیالوگ هایی که دشمنان با یک دیگر رد و بدل می کنند می توانند کمک بسیار مطلوبی در راستای پیشروی شما باشند از این رو دانلود بازی sekiroزیرنویس فارسی را به شدت توصیه می کنیم.
  • و ‌‌…

دانستن موارد فوق منجر می شود تا با مهارت بیشتر و در بازه های زمانی کمتری مراحل بازی را پشت سر بگذارید. حتی اگر با دانستن موارد بالا باز هم شکست خوردید و موفق نشدید، لازم است بگوییم هر شکست منجر به حرفه ای تر شدن گیمر می شود، لذا تمام شکست ها شامل درس های مهمی در راستای پیروزی هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.