وبلاگ آپ آی آر

» ابدومینوپلاستی رایج ترین روش های زیبایی

ابدومینوپلاستی یکی از رایج ترین روش های زیبایی شناسی در جراحی پلاستیک است. … بیمارانی که سابقه جراحی بای پس معده دارند ، شیوع انسداد روده کوچک از فتق داخلی دارد که با درد غیر اختصاصی شکم فوقانی ، تهوع و کاهش اشتها همراه است.

آیا می توانید بعد از جراحی شکم معده قدم بزنید؟
راه رفتن باعث افزایش جریان خون می شود و به جلوگیری از ذات الریه و یبوست کمک می کند. ۶ تا ۸ هفته از تمرینات شکمی و فعالیت های شدید مانند دوچرخه سواری ، دویدن ، وزنه برداری یا ورزش های هوازی جلوگیری کنید. به مدت ۶ هفته از بلند کردن هر چیزی که باعث فشار شما شود جلوگیری کنید.

آیا بعد از معده شکم ، جای زخم دارید؟
جای زخم توکی
در زنانی که تحت عمل سزارین قرار گرفته اند ، ممکن است جای زخم موجود در اسکار جدید وارد شود. جای زخم معده شکم ممکن است چندین ماه تا یک سال طول بکشد تا هرچه بخواهد محو شود. اگرچه نتایج خوبی از رویه شما انتظار می رود ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد.

چند پوند در یک تومور شکم برداشته می شود؟
محققان کاهش وزن کوتاه مدت و طولانی مدت بعد از جراحی شکمی را در ۲۰ زن ارزیابی کردند. ابدومینوپلاستی یک روش جراحی زیبایی شکم برای از بین بردن چربی و پوست .

بیشتر درد شدید در چند روز اول بعد از عمل جراحی شکم خواهد بود. برای کنترل دردی که احتمالاً تجربه می کنید می توانید از داروهای ضد درد استفاده کنید. ممکن است تا سه ماه بعد از عمل تورم را تجربه کنید. شکم شما ممکن است احساس کند که وقتی می خواهید مستقیم بایستید کشیده می شود.

چگونه می توانم برای معده شکمی آماده کنم؟

     تست آزمایشگاه یا ارزیابی پزشکی را انجام دهید.
     داروهای خاصی مصرف کنید یا داروهای فعلی خود را تنظیم کنید.
     سیگار نکش.
     از مصرف آسپیرین ، داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی خودداری کنید زیرا می توانند خونریزی را افزایش دهند.

چه اتفاقی می افتد در طی شکم؟
شکم پر شکم کامل نیاز به یک برش افقی در ناحیه بین خط موی پوکی و دکمه شکم دارد. شکل و طول برش با مقدار اضافی پوست مشخص می شود. پس از بلند شدن پوست شکم ، عضلات تضعیف شده زیرین شکم ترمیم می شوند.

اضافی شکم است که به عنوان "شکم توک" شناخته می شود. برای ۲۰ زن ، میانگین مقدار بافت شکمی که تقریباً ۵ پوند بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.