وبلاگ آپ آی آر

» درب آکاردئونی حفاظ قابل اطمینان برای جلوگیری از سارقان

قطعا برای شما هم پیش آمده که شنیده باشید خانه دوست، آشنا یا همسایه را دزد زده باشد و در پی خبری که شنیده اید به این فکر بروید که اگر دزدی بخواهد وارد خانه من بشود، اصلا میتواند وارد بشود یا چقدر زمان میبرد که به داخل خانه وارد شود؛ از اینروست که همکاران پرتلاش ما در صنایع فلزی کاوه کار شما را راحت کرده اند و درب آکاردئونی را طراحی کردند که بدون اینکه فکر این باشید که چه برندی را انتخاب کنید، بی شک و تردید به سمت کیفیت و امنیت همزمان (صنایع فلزی کاوه) بروید.

درب آکاردئونی اولین چیزی است که سارقان در هنگام سرقت با آن مواجه میشوند ومنطقیست که بگوییم یکی از ارکان اصلی حفظ امنیت شما و خانوادتان وجود یک حفاظ با کیفیت و ایمن است.

اگر بخواهیم یک دیدگاه کلی از درهای آکاردئونی کاوه به شما بدهیم باید بگوییم که یک حفاظ کشویی مستطیلی شکل با ابعاد استاندارد و از جنس فلز آهن است. در حالت بسته بودن شاهد لوزی های زیبا هستیم که در سه ردیف قابل مشاهده است که متدوال ترین و مرسوم ترین مدل همین مدل "سه لوزی" است که میتوان گفت تا ۹۰ درصد امنیت را تضمین میکند.

معمولا وقتی حرف از درب های کشویی میشود شاید این تصور به وجود بیاید که باز و بسته کردن درب برای ما سخت و زمان بر باشد، اما درب های آکاردئونی کاوه خیال شما را از این بابت راحت کرده است به طوریکه ساختار حفاظ ها را به شکل شبکه ای و بسیار سبک تولید کرده است، پس با خیال راحت به ما اعتماد کنید.

حال میخواهیم در مورد کاربرد این درب ها برایتان بگوییم همانطور که احتمالا خودتان نیز بدانید، اولین کاربرد آن را میتوان درب های محافظ آپارتمان دانست، اما این پایان کار نیست ما در هایی مختص به پارکینگ، کارگاه و حتی درب های ریلی فروشگاه ها در نظر گرفتیم.

در این قسمت میخواهیم بخشی را توضیح دهیم که حتی شاید هدف اصلی شما از مطالعه این مطلب باشد و آن هم چیزی نیست جز بحث قیمت و هزینه نصب قیمت مصوبی که همکاران ما برای شما در فاکتور ثبت میکنند  چه در خرید درب آکاردئونی و چه در حفاظ شاخ گوزنی در واقع شامل هزینه ارسال و نصب نیز میشود پس اگر در تهران هستید از این جهت که دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اضافی نیست نگرانی نداشته باشید، اما بدانید که این به این معنی نیست که عزیزانی که از استان های دیگر ثبت سفارش میکنند باید هزینه های نامعقولی بکنند بلکه هزینه ارسال متناسب با فاصله آنها از کارخانه، مورد به مورد متفاوت است.

در این بین بد نیست آموزش ساده ای نیز به شما بدهیم که خودتان قیمت ها را بسنجید و آگاهانه خرید کنید. فرمول محاسبه اندازه گیری حفاظ درب آکاردئونی به ازای هر متر مربع به صورت زیر است:

آکاردئونی درب مربع متر هر گیری اندازه محاسبه=چهارچوب بیرون به بیرون طول ×زمین کف تا چهارچوب بیرون از عرض

از مزایای درب های آکاردئونی کاوه به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

۱- ضریب امنیت بالا

۲- فضای اشغالی کم

۳- سبک و روان بودن ریل

۴- امکان ریموت دار کردن درب ها

۵- ساخته شده از متریال درجه یک

۶- طول عمر بالا

۷- قیمت مناسب

دلایل متعدد زیادی همچون دلایل فوق وجود دارد که شما را به این جهت که درب های آکاردئونی کاوه محصولات فوق العاده با کیفیت و مناسبی است سوق بدهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.